5028a44eb655e101dd25720970f9dfd8.svg  info@secutek.sk       Doprava a platba       Všetko o nákupe       Aktuality

Reklamácie

Nech sa snažíme predávať také výrobky, aby sa tak dialo čo najmenej, avšak aj tak sa výrobok občas pokazí. Pokiaľ sa tak stane, zaistíme vám čo najrýchlejšiu opravu či výmenu tovaru, alebo vám vártime peniaze.

Ako postupovať pri reklamácii

Reklamovať tovar môžete jedným z nižšie uvedených spôsobov.

Pred tým než budete zariadenie reklamovať

Než budete tovar reklamovať, pozrite sa prosím do našej technickej poradne, veľmi často je totiž dôvodom nefunkčnosti iba zlé nastavenie zariadenia.

Tu sú najčastejšie problémy a ich riešenia:

Zariadenie sa rýchlo vybíja

Nefunguje nahrávanie

Zariadenie nejde nabiť

Ako vyhľadávať v technickej poradni:

1. Vyhľadávanie podľa produktového kódu

Zadajte kód zakúpeného produktu do vyhľadávacieho okienka v hornej časti webu. Vyhľadávanie by malo na prvom mieste nájsť samotný produkt a následne (pokiaľ existuje) článok v technickej poradni.

  • Ak kód produktu obsahuje pomlčku, vypíšte iba časť kódu pred pomlčkou
  • ak sa vám nepodarí článok ku konkrétnemu produktu vyhľadať, môžete skúsiť vyhľadať všeobecnú poradňu pre celú sériu produktov, ktoré majú rovnaké ovládanie (viď. bod 2.)

2. Vyhľadávanie podľa série produktov

Do vyhľadávacieho okienka v hornej časti webu zadajte názov série produktov napr.:

Secutek SGT
Secutek SRT
Secutek SWX
atď...

3. Manuálne prechádzanie technickej poradne

Prechádzať technickú poradňu môžete aj manuálne a to nasledovným spôsobom.

1. Vstúpte do technickej poradne
2. Vyberte kategóriu, ktorá vás zaujíma
3. Prechádzajte jednotlivé články

Ako postupovať pri reklamácii

V prípade, že sa vám v technickej poradni nepodarilo nájsť riešenie vášho problému, môžete tovar reklamovať jedným z nižšie uvedených spôsobov.

Pre úspešné a čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie vás prosíme o:

  • čo najdetailnejší popis závady
  • doručenie reklamovaného produktu spolu s všetkým používaným príslušenstvom
  • dodanie prístupových kódov, hesiel a ďalších prihlasovacích údajov potrebných k práci so zariadením

Reklamácia na predajni

Prineste, prosím, výrobok na ktorúkoľvek vybranú predajňu spolu s doklaodm o zakúpení tovaru.

  1. Vyplnte a vytlačte Reklamačný protokol
  2. Čo najpodrobnejšie popíšte závadu. Urýchlite tým vybavenie vašej reklamácie
  3. Výrobok pirnste na predajňu spolu s Reklamačným protokolom a dokladom o zakúpení
  4. O spôsobe reklamácie vás budeme informovať e-mailom. Aktuálny stav môžete zistiť na e-maile reklamace@spyobchod.cz
  5. Službu okamžitá výmena je možné uplatniť iba na hlavnej pobočke v Prahe

Reklamácia poštou

Tovar môžete poslať priamo na reklamačné oddelenie SPYobchod.sk, kde radi vašu reklamácia vybavíme.

  1. Stačí vyplniť Reklamačný formulárDo pola Popis závady, prosím, čo najpresnejšie popíšte, o akú závadu sa jedná. Čím podrobnejšie informácie od vás obdržíme, tým lepšie sa nám podarí reklamáciu vybaviť.
  2. Výrobok starostlivo zabalte, aby sa nepoškodil pri preprave. Pribalte Reklamačný formulár a doklad o zakúpení tovaru.
  3. Výrobok pošlite na naše reklamačné oddelenie:

SHX Trading s. r. o. - reklamácie
Hrusická 2616/3 
141 00 Praha 4


Na základe zlých skúseností, pri posielaní zásielky neodporúčame využívať služby spoločnosti Packeta/Zásielkovňa. Tovar posielajte Slovenskou poštou alebo kuriérnou spoločnosťou (DPD, GLS a pod.).

Časté dotazy


Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

V prípade spotrebiteľa máme va vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.

 

Aké dokumenty potrebujem na vybavenie reklamácie?

Stačí Vám doklad o zakúpení tovaru a vyplnený Reklamačný formulár.

Musím tovar priniesť v originálnom balení a vrátane príslušenstva?

Originálny obal nie je potrebný. Výrobok však dodajte aj s príslušenstvom, Niekedy môže byť príčínou nefunkčnosti práve príslušenstvo.

Kde zistím, ako pokračuje vybavovanie mojej reklamácie?

Aktuálny stav vašej reklamácie si môžete overiť na e-maile reklamace@spyobchod.cz

Ako reklamovať v prípade, že je kupujúcim právnická osoba (IČO)

Na podnikateľou nakupujúcich na IČO sa zákonná lehota nevzťahuje a spôsob riešenia reklamácii je tak na individuálnej dohode. V rámci možností sa ale každému snažíme vyjsť v ústrety.

 

Budú mi v prípade neoprávnenej reklamácie účtované náklady na jej vybavenie?

Čas technikov posudhujcich reklamácie niečo stojí, avšak aj tak v prípade prvej zjavne neoprávnenej reklamácie vám nič účtované nebude.

V prípade, že budete chcieť reklamovaný tovar zaslať späť pošťou, budeme vám účtovať iba náklady na dopravu.

Za zjavne neoprávnenú reklamáciu je považované hlavne:

  • nefunkčnosť z dôvodu, že prístroj nebol nabitý či zapnutý
  • nefunkčnosť z dôvodu nevloženia batérie
  • nefunkčnosť z dôvodu nevloženia pamäťovej karty
  • a ďalšie podobné prípady

 

Témata

GDPR(1)
Najširšia ponuka

Cez 5000 produktov

​Zákazková výroba

Od návrhu po realizáciu

Diskrétne doručenie

Bez údajov o e-shope

​Špecialista v odbore

Viac než 10 rokov v odbore